Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeWygl±da na cholernie wygodna maszyne pozycja jak w wielkim cruiserze do tego oparcie i przednia os³ona aerodynamiczna ,taka koncepcja ok ja bym na miejscy hondy tzn na miejscu hondy zle pisze ,klientów taka opcja nabank znajdzie ale ja dla siebe wola³bym piec o mocy w granicy 80-90 km i te przednie os³ony przezroczyste zeby nezas³ania³y widoku w przód gdy sie patrzy w kierunku ziemi co do skrzyni dct to zdecydowanie wole niz manual nietrzeba sie martiwc o machanie redukowanie i wbijanie luzu na swiat³ach hamujesz odkrecesz i jazda wsio na temat jesli sprzeg³o antyhoppngowe ogarnia sprawe i jest miedzygaz to przy szybkosci tych skrzyn zdecydowanie wole je niz manual .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza